Over de webshop

Deze webshop is gemaakt om extra inkomsten te genereren voor het opvangen en herplaatsen van cavia’s.
De opbrengsten gaan dan ook volledig naar de cavia’s.

De webshop wordt gerund door JenM Charity Webshops die alle afhandeling voor ons regelt zodat wij ons kunnen bezighouden met waar we goed in zijn, zorgen voor cavia’s.

Als je vragen hebt over de webshop, mail dan naar website@stichtingcavia.nl, je krijgt snel antwoord.

Betaling en recht van retour:
De betaling van bestellingen uit de webshop loopt via Mollie, het betrouwbare online betaalplatform. Je kunt bij Mollie betalen met ideal, creditcard of Paypal. Voor mensen uit Belgie of Duitsland zijn er lokale betaalopties.
Wanneer je bestelling onverhoopt niet bevalt, stuur ons dan een mailtje op website@stichtingcavia.nl, retouren daar doen we niet moeilijk over. Je kunt binnen 14 dagen je product sowieso retourneren zonder opgaaf van redenen. De productprijs wordt dan na ontvangst van het artikel direct aan je terugbetaald.

Het retouradres is: Stichting Cavia Webshop – JenM CharityWebshops, Van Beuningenlaan 18, 3768 GG in Soest. Stuur geen bestellingen terug naar de cavia opvang adressen want daar kunnen ze je retourzending niet verwerken.

Bezorging en levertijd:
In de regel worden alle bestellingen verzonden met brievenbus post, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven!
Een enkel artikel (bijv. de knuffel cavia’s) is te groot om door de brievenbus te gaan en wordt verzonden met pakketpost.
Normaliter worden alle bestellingen binnen 2 werkdagen verzonden, je hebt je bestelling dus snel in huis.
Een uitzondering is de natuurstenen armbanden die op maat voor jou gemaakt worden, de levertijd daarvan is zo’n 3-4 werkdagen.

De verpakkings- en verzendkosten bedragen (in NL) € 2,95 voor brievenbuspost en € 6,95 voor pakketpost.

We hopen dat je veel leuks ziet in de webshop, voor jezelf, of als cadeau voor een andere Cavia Fan. De cavia’s hier in Bakkeveen worden er in elk geval blij van, want met elke aankoop kunnen er meer cavia’s worden opgevangen!

Heb je nog vragen? Mail ons gerust op website@stichtingcavia.nl, in de regel heb je binnen 1 dag antwoord.