Doneren

Wat fijn dat u het werk met en voor de cavia’s wilt steunen! Onze stichting werkt uitsluitend met vrijwilligers, zo kan uw volledige gift aan de dieren worden besteed.
Mogelijk heeft u voor uw donatie ook recht op belastingaftrek (inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting bij een zakelijke gift). Kijk voor meer informatie op deze pagina

Voor de online donaties maken we gebruik van Mollie Payments, de grootste Nederlandse betaalprovider.  U kunt een eenmalige donatie doen, of een automatische maandelijkse, halfjaarlijkse of jaarlijkse donatie voor de cavia’s doen.

Wilt u uw donatie liever zelf overmaken? Dat kan natuurlijk ook! Maakt u het bedrag naar uw keuze over op rekeningnummer: NL45ABNA0501628460 t.n.v. Stichting Cavia te Bakkeveen.

Mailt u ons daarna s.v.p. uw contactgegevens zodat wij u een bedankje en onze Cavia krant kunnen toesturen.
Heeft u vragen over uw donatie? Mailt u ons dan op info@stichtingcavia.nl dan zullen wij u snel beantwoorden.

Namens alle vrijwilligers, bestuur en natuurlijk de cavia’s, heel hartelijk bedankt voor uw steun!