Helpen

Help ons alsjeblieft

Dat het werk van Stichting Cavia hard nodig is blijkt uit de vele cavia’s die jaarlijks door de Stichting worden opgevangen, maar ook weer worden herplaatst. Ook fungeert de stichting als landelijk informatiepunt over caviaverzorging. Dit werk is alleen mogelijk met uw hulp. U kunt op verschillende manieren helpen:

• Als donateur. Steun Stichting Cavia door minstens € 10 op bankrekening nummer NL45ABNA0501628460 t.n.v. Stichting Cavia te Bakkeveen te storten, o.v.v. uw naam en adres. Daarvoor bent u een jaar lang donateur en ontvangt u tweemaal per jaar de Caviakrant boordevol nieuws en informatie over cavia’s en de stichting.
  • Als sponsor. Wilt u liever een speciaal project van Stichting Cavia sponsoren? Dat kan! Op het moment zijn we geld aan het inzamelen om de kosten van een nieuwe huisvesting voor de opvang te kunnen betalen. Alle giften voor dit project zijn van harte welkom op bankrekening nummer NL45ABNA0501628460 t.n.v. Stichting Cavia te Bakkeveen, onder vermelding van ‘Dak voor cavia’s’.
    Een ander nuttig project, ‘castreer een cavia’, is ook te steunen onder vermelding van dezelfde naam. Met dit project helpt u ons om mannetjescavia’s die niet bij andere mannen kunnen toch veilig aan een maatje te helpen. We hebben een dierenarts bereid gevonden dit voor € 22 per cavia voor ons te doen.
  • Als vrijwilliger in het caviadorp: Woont u in de buurt van Bakkeveen? Wilt u vrijwilligerswerk ten behoeve van dieren uitvoeren? We zoeken regelmatig mensen die willen helpen met het schoonmaken van de caviaverblijven en het uitzoeken en voeren van groenten. Voor meer informatie hierover kunt u bellen met de stichting, telefoonnummer: 0516 – 54 15 71.
  • Als vrijwilliger voor de opvang: Lijkt het u leuk om zelf daadwerkelijk cavia’s in nood op te vangen? Of caviaatjes te verzorgen als hun baasjes op vakantie zijn? We zoeken daarvoor in heel Nederland nog opvangadressen. Voor meer informatie hierover kunt u een e-mail sturen aan: informatie@stichtingcavia.com .
  • Als stagiair(e): Stichting Cavia is erkend als stageplaats voor het onderwijs. Heb je zin om stage bij ons te lopen, bel dan met 0516 – 54 15 71 (woensdag en zaterdag te bereiken).

Ideeën om de Stichting Cavia te helpen met het werk zijn altijd welkom! Stuur een e-mail naarinformatie@stichtingcavia.com .