Ik ben Boris, in de opvang ben ik ook wel bekend onder de naam Boris de Teddy. Ze zeggen dat ik een beetje een bijdehante op puber ben (maart ’26), maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik ben gewoon erg enthousiast. Nog even aftellen en dan mag ik eindelijk een vriendinnetje uitzoeken, is het al 12 juni?
Boris

